Dato(er) - 11/10/2020

Ole Kobbelgaard

Til valgmenighedens årlige HØSTGUDSTJENESTE har vores tidligere organist Hans Peter Soelmark samlet et skønt orkester med 10 af valgmenighedens spillemænd- og koner, der vil sprede glæde undervejs i gudstjenesten med nogle gode, gamle, svenske og danske spillemandsmelodier.
Orkestrets medlemmer spiller på fløjte, obo, saxofon, fagot, violiner, harmonikaer, kontrabas og kirkens nye flygel, så vi kommer hele turen rundt i instrumenterne forunderlige verden.
Vi glæder os!
Desværre måtte vi jo aflyse den traditionsrige frokost i Storstuen efter gudstjenesten, men vi kommer alligevel til at kunne skåle med hinanden – på behørig corona afstand – for I får hver især en lille flaske kryddersnaps og lidt godt øl med hjem til jeres respektive frokoster!
Og så forlyder det, at Ole præst vil tage os alle med en tur ud i rummet… Verdensrummet 🚀👩‍🚀🌙💫🪐
Så VELKOMMEN til gudstjeneste, høstglæde, musikglæde, sangglæde… og en ordentlig tur ud i galaksen!