Dato(er) - 07/04/2023

Sted: Kirken

Denne Langfredags-gudstjeneste bliver noget ganske specielt, da vi vil blande dagens læsninger fra Jesu lidelseshistorie med musikken fra vores organist Mads’ debut-album “Øjeblikke”.

Mads har inviteret de fremragende musikere Mads la Cour og Palle Hjorth med i kirken på henholdsvis flygelhorn og diverse tangenter. Musikken er nordisk, meditativ og inderlig, så den danner en stærk kompletterende klangbund for de Langfredagstekster, Ole trækker frem og læser op.

Mads la Cour spiller bl.a. med DR Bigband og sit eget band Almugi, og Palle Hjorth spiller fast med både Poul Krebs, Peter Sommer og Signe Svendsen, samt en masse andre stærke navn på den danske musikscene.

Påskens gudstjenester er en rejse i tid og sind. Kom og vær med til en gudstjeneste med musikken og læsningerne i centrum.