Dato(er) - 29/05/2022

Vores organist Mads Klindt skriver:

Kom alle sammen og vær med til at fejre min debut-udgivelse, som har fået titlen “Øjeblikke”

I det seneste år har jeg sideløbende med mit arbejde som organist her i kirken og studielektor på skuespillerskolen, arbejdet på et album med min egen musik. Udgivelsen blev gjort muligt takket være støtte fra vores valgmenighed.

Det har været en helt fantastisk gave at få lov at arbejde med mit eget udtryk på denne måde, sammen med nogle af landets dygtigste musikere: Palle Hjorth, tangentmagikeren fra Højby, Mads la Cour, flygelhorn, Anna Roemer, guitar, Laura Thorhauge Dam, sang og Jacob Venndt; mundharpe.

Musikken er nordisk, inderlig og stemningsfuld, præget af mine oplevelser som menneske her i verden – livets “Øjeblikke”. Omkranset af mine egne kompositioner, kigger Carl Nielsen og Johannes Jørgensens “Sænk kun dit hoved, du blomst” også forbi.

Ud over at den 10. april er min fødselsdag, så udgives musikken både digitalt og på cd præcis denne dag, og jeg glæder mig til at fejre det med jer alle.

Vi spiller en del af musikken fra pladen, man kan købe cd’en og nyde et glas bobler. I skrivende stund ved jeg, at Palle Hjorth og Mads la Cour spiller med, og håber også det kan lykkes at få Anna og Laura med denne aften – men det må tiden og kalenderne afgøre.

Jeg håber at mange af jer vil komme og dele denne aften med mig og de andre musikere – og tusind tak for støtten. KH Mads