Dato(er) - 10/11/2022

Sted: Storstuen

Sidste år stak vi en finger i jorden og en stegt and op i luften for at fornemme, om I mon ville være med til at skabe en ny tradition i valgmenigheden. Kunne I mon lokkes ned i Storstuen på selveste Mortens aften?
Svaret blev et rungende ”Ja”.
Det kunne I, for hele 125 af jer tog imod vores tilbud om at være med til en festmiddag med respekt for de traditioner, der hører sig til på denne aften: en storslået november menu med stegte ænder, brun sovs, hvide og brune kartofler, rødkål og halve æbler med gele. Og dertil fik vi herlige vine, øl og vand, så ænderne ikke helt glemte at svømme.

Nu gør vi det igen. Holder Mortens aften sammen med jer. Selvfølgelig. Det skulle da lige mangle.
Så kl. 18.00 mødes vi og ønsker hinanden en fornøjelig Mortens aften. Så sætter vi os ved de festligt dækkede borde. Så spiser vi. Og indimellem lægger vi kniv og gaffel, og så synger vi fra Højskolesangbogen, så taget er ved at lette.

Og som noget nyt vil vi forsøge os med at indbyde en gæst, som holder en kort festtale for os. I år har vi inviteret borgmester Hans Stavnsager og bedt ham tale over emnet: ”Vi har brug for flere varme ænder”.

Så igen skal tilbuddet lyde til jer: Lad os klare aftensmaden, og kom så og nyd en hyggelig Mortens aften i Storstuen – med sovs og sang og festtale!

MEN: Vi har kun de 125 pladser, der hurtigt blev besat sidste år. Så vil I være sikre på at være med, så tilmeld jer via hjemmesiden eller til Pia på mailadressen service@valgmenigheden.dk.
Hver husstand kan maksimalt tilmelde 5 personer.

Seneste tilmelding er onsdag den 3. november.

Vel mødt!

Tilmeldinger er lukket for dette arrangement.