Dato(er) - 06/10/2022

Sted: Kirke og Storstuen

Efteråret byder naturligvis også på arrangementer for vores børn og deres forældre og/eller bedsteforældre.

Vi lægger ud torsdag den 6. oktober fra kl. 16.30 til 18.30, hvor børnefamilierne kan komme til eftermiddagshygge og aftensmad. Vi mødes i kirken, hvor vi synger en sang sammen med Mads organist, og Ole præst fortæller en god historie.

Bagefter går vi over i storstuen og spiser spaghetti og kødsovs og hygger os sammen. Vi slutter 18.30 så alle kan komme i seng i ordentlig tid. Også præsten, der ellers let kan blive lidt vrøvlet at høre på.

I kan tilmelde jer ved at gå ind på hjemmesiden under arrangementer, eller I kan sende en mail til service@@valgmenigheden.dk.
Tilmeld jer inden mandag den 3. oktober, så vi ved, hvor mange poser pasta, vi skal købe.

Tilmeldinger er lukket for dette arrangement.