Børn i den røde kirke

Kirkeblad februar 2024

Børn i den røde kirke

Børn i den røde kirke er hen over vinteren blevet navnet på en festival for børn.

En festival fuld af musik, bibelfortælling og drama.
Festivalen skal afvikles hvert år i uge 45 og have et nyt tema hvert år.

I 2024 er temaet engle, og det er det musikdramatiske teater TRIOfabula, der spiller forestillingen af samme navn for dagpleje, vuggestue, børnehave- og skolebørn.

I 2024 startes der stilfærdigt op med børn fra Sdr. Nærå Friskole, Bøgehaven, Årslev Børnehus og de tilknyttede vuggestuer samt dagplejen.

Kirken har lagt administration, logistik og praktisk afvikling i hænderne på musiker og performer Tine K. Skau.
Tine er godt igang med at skabe kontakter til dette års brugere af Børn i den røde kirke – og hun melder tilbage, at alt går planmæssigt.

Vi glæder os til at se mylderet af små og store børn – i den røde kirke – d. 6., 7. og 8.november!

Prædikener

Kirkebladet