Børnekor

Elsker du at synge? Så kunne Sdr. Nærå Valgmenigsheds børnekor måske være lige noget for dig. Her vil vi synge sammen, grine sammen, lytte sammen og danse sammen – altsammen “sammen”, for sådan er musikken allersjovest.

Vi har lavet et lille forløb over 3 onsdage i maj, hvor vores kirkesanger, Thea Boel Gjerum, vil komme og synge sammen med alle de 9-12 årige. Forløbet afsluttes med en koncert ved familiegudstjenesten søndag d. 2. juni kl. 14, hvor vi håber I tager hele familien med.

Hvem? Koret er for børn fra 3. – 6. klasse. Der er intet krav til niveau. Du kan have sunget hele dit liv, og du kan være totalt nybegynder – dette spiller ingen rolle, for her er der plads til alle.

Hvornår? Onsdage d. 15/5, 22/5 og 29/5. Alle dage kl. 16.00-17.00 i kirken. Vi afslutter forløbet ved at synge til børnegudstjenesten søndag d. 2. juni.

Hvorfor? Sang og musik er godt for krop og sjæl. Man bliver glad af at synge, og man bliver specielt glad af at synge sammen med andre. Hvem ved, måske vil du møde din nye bedste ven/veninde her i koret?

Alle er velkomne – både medlemmer og ikke-medlemmer!! Medvirken er ganske gratis, men tilmelding er bindende. Det er sjovest, hvis du kan være med alle 3 gange, plus koncerten d. 2. juni.

Tilmelding: Skriv en mail til Thea på: thea.boel.gjerum@gmail.com

Spørgsmål? Kontakt Thea på mail: thea.boel.gjerum@gmail.com

Thea er kirkesanger i valgmenigheden, er uddannet på Performing Arts School I Göteborg og har stor erfaring fra musical-scenerne rundt om i landet. Så I er i de bedste hænder!

Prædikener

Kirkebladet