Dato(er) - 02/03/2024

I efteråret 2022 havde vi en vidunderlig gospelworkshop med Julie Ben Semmane, hvor vi på rekordtid lærte nogle fede gospelsange, som vi præsenterede for et dejligt publikum ved en lille koncert som afslutning på dagen.
Det var så stor en succes, at vi er blevet kraftigt opfordret til at lave en opfølger – og det lytter vi selvfølgelig til, så her kommer en ny chance for at være med!

I år gør vi det på den måde, at selve workshoppen hvor vi lærer sangene, ligger lørdag den 2. marts mellem kl. 10 og 15, og så deltager vi med de sange, vi lærte til gudstjenesten dagen efter, søndag den 3. marts kl. 1100.
På den måde tror vi på, at der bliver mere ro på indstuderingen lørdag, og vi er sikre på, at sangene kan indgå på smukkeste vis i gudstjenesten. Det bli’r en fest!
Mads sørger for et 3-mands band ligesom sidst, så vi virkelig kan mærke, hvad musikken og sangen kan sammen.

ALLE uanset niveau er velkomne. Om du er helt ny sanger, top-professionel, kun synger i badet, eller en dreven kirkesanger, er helt underordnet – Julie står for en pædagogisk og yderst ka- pabel indstudering af ca. 3 til 4 sange, hvor alle kan være med.

Husk: Det handler om at synge, have det sjovt… og nyde musikken.

Så altså:
Lørdag: kl. 10.00-15.00
Søndag: Varme op kl. 09.00 og deltage i gudstjenesten kl. 11.00

Det er igen helt gratis at være med – og det gælder altså også, selv om du ikke er medlem af valgmenigheden .

Vi sørger for kaffe/the og frugt i løbet af dagen, så du skal egentlig bare medbringe din glæde ved at synge med andre… og en madpakke til frokost!

Og tag din ven eller veninde med – det her er for alle!!

Tilmelding til Mads på: organist@valgmenigheden.dk

Sted: Kirken