Dato(er) - 21/02/2024

Midt i den skønneste sommervarme kom vores nye kirkesanger, Thea, med en god idé: Skal vi ikke lave en aften, når det bliver vinter, hvor vi synger og spiller nogle af alle de gamle, skønne sange fra den danske filmskat?

Svaret behøvede vi ikke tænke over længe: Jo, selvfølgelig skal vi da det! Så nu kan vi byde dig velkommen ind i biografmørket, hvor du kan “Gå med i lunden” og nyde “Nattens sidste cigaret”, mens du “Sætter din hat som du vil”.

Der er god plads til at nynne med, og vi sørger også for nogle fællessange i løbet af aftenen.

Til de af jer, der endnu ikke har nydt Theas sang ved en gudstjeneste, skal I vide, at hun er uddannet på Performing Arts School I Göteborg og har stor erfaring fra musical-scenerne rundt om i landet. Så vi er i trygge hænder! Mads sidder ved klaveret, og Ole præst sørger for at binde det hele sammen. Kom og mød Thea, og nyd og syng med alle de gode, gamle sange.

Sted: Kirken